Jordbävning!

Oj oj oj här händer det grejer! Jordbävning i Skåne, själv märkte jag inget men det är klart sådana brakare som läggs av i vårt sovrum så är vi ju vana vid att det skakar lite. Haha!! Snacka om att det blev en snackis i skolan!

På aftonbladets hemsida hittar man detta reportage on händelsen som ska det största skalvet på hundra år! Tycker det är riktigt facinierande. Gillar dessutom damen som först trodde att det var katten som kräkte i sängen!

För att se reportaget tryck på länken http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4005674.ab

Annars är jag mest trött fattar inte varför, la mig i bra tid i går men höll ändå på att slumra till i skolan idag. Inte bra. Julkorten har hamnat på lådan. Haha alltid i god tid. Har jag glömt någon så sorry!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0